učitavanje
Srpski
Surčinski put 1/o, 11077 Novi Beograd

O nama

Josipović doo je firma osnovana 1990. godine. Počev od 1993. godine firma počinje posao distribucije foto materijala - čime se i danas bavimo. U početku distribuiramo samo foto materijal marke Kodak, a od 1994. godine firma proširuje svoju ponudu na program foto materijala drugih, svetski renomiranih proizvođača kao što su Nikon, Canon, Fuji, Sony, Sigma, Panasonic, Tamron, Tokina, Lowepro, Kingston, Olympus... Iste godine smo uspostavili poslovnu politiku koju sledimo i danas:   SVE ŠTO VAM JE POTREBNO, IMATE NA JEDNOM MESTU! Josipović doo svakog dana, u svakom trenutku, za svoje klijente ima na raspolaganju preko 1000 različitih artikala iz programa foto opreme. Broj profesionalaca zaposlenih u našoj firmi raste, svakodnevno usavršavamo infrastrukturu firme, sve sa jednim ciljem – da u svakom trenutku budemo spremni da odgovorimo Vašim zahtevima!

Zato smo patentirali sopstveni način poslovanja, jedinstven na našem tržištu u ovoj oblasti:

- Redovne isporuke na adresu klijenta svake dve nedelje
- Hitne porudžbine šaljemo autobusima - svakog dana imamo u proseku oko 40 hitnih isporuka
- 0-24h je vreme kada na naše brojeve telefona možete izvršiti porudžbinu i dogovoriti isporuku
- Asortiman proizvoda koje imamo u ponudi svekodnevno se obogaćuje u skladu sa potrebama tržišta i svetskim trendovima u ovoj oblasti
- Lager – U svakom trenutku imamo na lageru sve što može da zatreba jednoj foto trgovini ili labaratoriji, sa posebnim akcentom na repro i potrošni materijal
- Ušteda – Zahvaljujući velikom asortimanu i dobroj poslovnoj politici, u mogućnosti smo da našim klijentima ponudimo najbolje uslove i konkurentne cene.
- Vreme - Pored novca, naši klijenti štede i svoje dragoceno vreme jer sve što im je potrebno za posao imaju na jednom mestu
- Oslonac – svakodnevna komunikacija sa klijentima nas obavezuje da blagovremeno pratimo promene cena i tržišne trendove, ali i da u svakom trenutku znamo koliko je preduzmiljivost u poslovanju značajna, koliko naši klijenti cene tačnost svake isporuke, kako efikasnost uvek podrazumeva i uštedu i da su poverenje i poštovanje ključne reči za uspeh u poslu i u životu.